Descripción
Important Assessoria d´empreses de Vic amb àmplia experiència en l´àmbit de l’assessorament i gestió laboral, fiscal, comptable i jurídica per a empreses, precisa incorporar a un/a Tècnic/a Laboral:
Responsabilidades
- Gestió del dia a dia laboral de les empreses client assignades.
- Tramitació d’altes, baixes i variacions, davant la Tresoreria General de la Seguretat Social a través del Sistema RED.
- Assessorament, confecció i tramitació de contractes de treball i pròrrogues, davant les Oficines de Treball o mitjançant el programa Contrata.
- Seguiment del conveni col·lectiu aplicable segons cada activitat empresarial.
- Confecció de les nòmines del personal de l’empresa en model oficial.
- Regularització trimestral de la retenció de l’IRPF de cada treballador.
- Confecció trimestral de l’IRPF (Model 111).
- Tancament de l’any (Model 190) i emissió dels certificats per a fer la declaració de renda.
- Confecció dels certificats d’empresa a efectes de prestacions de Seguretat Social i INEM.
- Confecció i tramitació de les Assegurances Socials a través del Sistema SILTRA.
- Preparació, confecció i enviament mensual del fitxer CRA.
- Confecció del model TC1 de liquidació de vacances.
- Comunicació d’accidents, baixes, confirmacions i altes per incapacitat temporal, davant les mútues o l’INS a través dels sistemes telemàtics corresponents.
- Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials en matèria de legislació laboral i Seguretat Social.
S'offereix
- Incorporació immediata en Assessoria consolidada i amb bon ambient laboral.
- Contracte indefinit a jornada completa.
- Opcions de creixement professional.
- Formació interna a càrrec de l'empresa.
- Horari: de dilluns a dijous, amb entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h. Divendres, de 8h a 14:30h.
- Condicions salarials negociables, d’acord amb l’experiència, coneixements i valors aportats.
- Parking privat per a persones que hagin d’utilitzar el vehicle per a desplaçar-se fins el lloc de treball.
Valoració de la candidatura
- Es valorarà positivament experiència en lloc de treball similar, preferiblement en el sector de la consultoria, gestoria o assessoria d'empresa.
- Es valorarà positivament coneixements / domini del software A3NOM.
Requisits
- Es requereix experiència mínima de 2 anys com a Tècnic/a Laboral, preferiblement en assessoria, gestoria o consultoria d'empresa.
- Persona amb facilitat per establir relacions interpersonals i treballar en equip, empàtica, dinàmica i responsable.
- Capacitat d’organització i planificació, dots de comunicació amb el client, discreció i proactivitat.
- Bon nivell d'ofimàtica.
- Residència a Osona o comarques limítrofes.
#J-18808-Ljbffr