Busquem incorporar una persona a l'Àrea de Gestió de Programes de Formació, amb estudis superiors (CFGS) d'Administració, Gestió o similars a la zona geogràfica del Bages o Anoia
Funcions principals: - Gestió administrativa i documental de diferents iniciatives de formació. - Realitzar les tasques administratives i d' arxiu de la documentació. - Atenció al client. - Prevenció i Resolució d' incidències.
- Experiència 1 anys. Es requereix experiència en l'àmbit de la gestió de la formació i coneixements en els programes de gestió utilitzats GIA, CONFORCAT, QBID, FUNDAE, etc
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Coneixements ofimàtics. Habilitat de comunicació escrita i d' expressió oral. Ordre i control en els processos Prevenció d' incidències i resolució de problemes
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa