A Femarec estem cercant un/a auxiliar administratiu/va per al Departament de Gestió de Residus de l'entitat, a fi de donar suport a les diferents àrees del departament.
Funcions: -Suport a logística de serveis dins i fora de Catalunya -Suport documentació Agència de Residus -Contractes de tractament de residus -Recerca de proveïdors de productes o maquinària pròpia del departament -Atenció telefònica i altres tasques administratives que siguin necessàries Oferim: - Contracte indefinit. - Jornada intensiva de matí, 37 hores setmanals. - Horari de dilluns a dijous de 7:00h a 14:30h i divendres de 7:00h a 14:00h. - Salari: 1.167,35€ bruts mensuals per 14 pagues. - Incorporació immediata.
- Experiència 1 anys. - CFGM de la branca administrativa - Experiència administrativa realitzant funcions similars. - Perfil comercial.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- Administració, Logística
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: - CFGM de la branca administrativa - Experiència administrativa realitzant funcions similars - Perfil comercial - Nívell C de català - Domini alt del paquet office (word, excel i outlook) - Certificat d'antecedents penals del Registre de delinqüents sexuals
- Contracte laboral indefinit
- Jornada intensiva
- Salari mensual brut des de '1167' fins a '1170'
- Altres beneficis: Oferim: - Contracte indefinit. - Jornada intensiva de matí, 37 hores setmanals. - Horari de dilluns a dijous de 7:00h a 14:30h i divendres de 7:00h a 14:00h. - Salari: 1.167,35€ bruts mensuals per 14 pagues. - Incorporació immediata.