P A BSM seguim creixent! /pp BSM es composa d’un nombrós i variat conjunt d’unitats de negoci, en àmbits relacionats amb la mobilitat urbana, el lleure, la cultura i la cura de l’espai públic. Totes aquestes unitats tenen les seves pròpies realitats, estratègies, necessitats i oportunitats de transformació que ha d’afrontar com a repte de futur. /pp En dependència directa del Cap d’Unitat de Transformació busquem un/a Tècnic/a de Transformació que participarà en la coordinació i el desenvolupament de projectes de gestió del canvi en els àmbits de mobilitat, transports i lleure, en els quals participa BSM i que incideixen de manera notable en el dia a dia de la ciutat de Barcelona. /pp El rol de Tècnic/a de Transformació es tracta, doncs, d’una posició amb visió transversal i impacte sobre tota l’empresa, pel que la persona podrà treballar amb la majoria de serveis corporatius i unitats de BSM i adquirirà un coneixement global del funcionament de l’organització. /pp Què faràs? /pulli Aportar metodologia de gestió de projectes als diferents serveis corporatius i unitats de negoci, incentivant les sinergies, interrelacions i la millora de la comunicació. /lili Liderar, planificar i gestionar projectes de canvi i transformació a les diferents unitats i corporatius. /lili Assegurar l’execució satisfactòria dels processos de canvi en l’organització. /lili Gestió acurada de les parts interessades, els riscos, l’abast i les dependències. /lili Identificar els punts crítics de la gestió dels projectes en curs. /lili Seguiment dels KPIs, realització d'informes d'anàlisi i presentacions de l'estat de la gestió de projectes. /lili Seguiment i acompanyament en la implementació de les accions derivades de la implementació del model EFQM. /lili Desplegament de projectes per a la posta en marxa de nous productes i/o serveis. /lili Suport a la identificació d’iniciatives innovadores i col·laboració en la seva definició, desenvolupament i implementació. /lili Gestionar la relació amb proveïdors dels projectes, i dels sistemes relacionats amb el projectes. /lili Elaborar i mantenir completa i actualitzada la documentació dels projectes. /lili Reportar l’estat dels projectes en temps i forma als diferents grups d’interès. /lili Gestionar la demanda de nous projectes segons els procediments establerts a BSM, definint, conjuntament amb els promotors, els Business Case necessaris per a la seva aprovació, priorització i planificació. /li /ulp Requisits /pulli Formació universitària superior en enginyeria o administració d’empreses. /lili Experiència mínima demostrable de 4 anys en gestió de projectes. /lili Altes habilitats interpersonals, comunicació oral i negociació. /lili Facilitat per treballar amb múltiples interlocutors, independentment del seu perfil o càrrec. /lili Altes capacitats de comunicació escrita, redacció de documents, presentacions, capacitat de síntesi, tant en català com en castellà. /lili Alta capacitat d’organització i gestió del temps. /lili Domini de català i castellà. /lili Anglès Nivell C1/C2. /li /ulp Es valorarà /pulli Experiència demostrable en diferents metodologies d’implantació Waterfall i Agile. /lili Coneixements de Salesforce, SAP. /lili Formació o màsters en gestió de projectes o d’altres àrees de gestió (MBA, etc.) /lili Experiència i participació en projectes d’altres processos de gestió empresarials, com gestió econòmica financera (ERP). /lili Experiència professional en projectes transversals i/o multidisciplinaris de gestió del canvi. /lili Formació reglada relacionada amb Tecnologies de la Informació. /lili Coneixements del model EFQM. /li /ulp Oferim /ppContracte estable. /ppJornada completa (37,5h setmanals) /ppFlexibilitat horària en l'entrada i la sortida. /pp Teletreball híbrid (2 dies a la setmana) /pp Salari segons conveni (fix + variable) /p