Descripción
Busquem Auxiliar Administrativa – Atenció al Client Zona: VIC Des de Temporal Quality, empresa de treball temporal, estem seleccionant una persona organitzada, empàtica i amb bones habilitats comunicatives. T’agrada el tracte amb el client i tens experiència en gestió de cites o atenció telefònica? Aquesta oferta és per a tu! Quines seran les teves funcions?
Contactar amb clients per agendar cites de manteniment de calderes. Atendre consultes i donar informació clara i professional. Gestió administrativa bàsica relacionada amb les revisions. Treballar en coordinació amb l’equip tècnic. Què estem buscant?
Català i castellà parlats i escrits correctament. Persona empàtica, responsable i amb bona actitud. Experiència prèvia en atenció al client o tasques administratives. Horari
De dilluns a divendres: 8 h a 13 h i de 16 h a 19 h. Hivern (desembre a març): també es treballen els dissabtes de 9 h a 13 h (hores extres remunerades). Què oferim
Contracte inicial per ETT amb possibilitat d’incorporació a plantilla. Bon ambient de treball i tasques estables. Salari: 9,48 €/hora. Contacte
Si tens ganes de formar part d’un equip proper i compromès, i busques estabilitat laboral, esperem la teva candidatura!
#J-18808-Ljbffr