Informació de l'empresa
Empresa
Ausa Comptable, SLP
Descripció feina
Càrrec vacant
Responsable àrea fiscal i comptable
Població
Vic
Comarca
Osona
Núm llocs
1
Categoria
Manager
Departament
Fiscal-comptable
Horari
Horari flexible: 8 h - 9 h a 17 h - 18 h
Sou
Tipus de contracte
Indefinit
Durada contracte
Indefinit
Descripció
Què faràs en el teu dia a dia?
- Liderar l´equip especialitzat en l´assessorament comptable, financer i de fiscalitat.
* Assessorament comptable i fiscal d´una cartera de clients assignada, tant de petites i mitjanes empreses com autònoms, associacions i fundacions.
* Assessorament integral als clients.
* Revisió de la comptabilitat general.
* Elaboració i presentació dels comptes anuals i impostos de societats.
* Presentació dels llibres comptables i dipòsit dels comptes anuals, així com presentació i tràmits requerits per l´Agència Tributària.
* Preparació d´expedients.
* Gestió de l´equip de 3 persones.
* Altres tasques administratives.
Què t´oferim?
- Formar part d´un grup empresarial consolidat i amb una llarga trajectòria.
* Desenvolupar-te en una empresa compromesa en la diversitat i la sostenibilitat. Ens esforcem per crear un entorn de treball inclusiu i fomentem l´aplicació de pràctiques sostenibles, eixos essencials pel creixement i l´èxit a llarg termini.
* Liderar i contribuir al desenvolupament d´un equip especialitzat en l´assessorament i consultoria en comptabilitat, finances i fiscalitat.
·Col·laborar amb diversitat d´empreses, amb característiques i sectors molt diversos.
- Posició molt polivalent i dinàmica, desenvolupant funcions molt diverses i en contacte constant amb companys/es del grup.
* Importants oportunitats de desenvolupament i creixement.
* Estabilitat laboral i altes possibilitats de desenvolupament i creixement professional i personal.
* Flexibilitat horària i possibilitat de teletreballar.
* Salari a convenir amb cada candidatura segons experiència professional.
Data publicació
19/09/2025
Requisits
Titulació
ADE, economia o similar
Es valorarà
Requeriments
A Grup Carles, empresa de serveis professionals de la Catalunya central, estem ampliant el nostre equip
Som un equip de persones que oferim un servei transversal i especialitzat que dona resposta a totes les necessitats dels nostres clients en matèria fiscal i comptable.
El nostre equip treballa per tal de trobar la millor solució adaptada a les necessitats dels clients, amb eficàcia, rigor i flexibilitat. El compromís, la professionalitat i la nostra passió per la feina ens manté a l´avantguarda de les noves tecnologies, els serveis i les necessitats dels nostres clients.
Si ets una persona apassionada per les finances, tens experiència en consultoria fiscal i/o comptable i t´agradaria responsabilitzar-te de l´assessorament fiscal i comptable d´una cartera de clients pròpia, volem conèixer-te
Imprescindible
Persona altament orientada al client. Habituada al contacte directe i freqüent amb el client.
Experiència professional en administració, desenvolupant funcions relacionades amb la comptabilitat i fiscalitat. Molt valorable experiència en gestories/assessories i/o departaments d´administració.
Formació universitària en administració i finances, empresarials, econòmiques o similars.
Habituat/da a treballar amb ERP (Navision, SAP...).
Proximitat geogràfica al lloc de treball (Osona).
Altres requisits