Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Coordinador/a de comunicació / administratiu/va d´agència immobiliària.

Lliçà de Vall
Mollet del Vallès
Publicada el 11 junio
Descripción

Estat de l'oferta: Oberta Nombre de places: 1 Jornada laboral: Mitja jornada matí­: MITJA JORNADA Horari: MATINS ( Dl a Dv de 9:30 a 13:30 hores). Població: Lliçà de Vall Tipus de contracte: Indefinit temps parcial Durada del contracte: Indefinit Sou orientatiu: bruts / anuals per ( 20 hores). Segons conveni. Incorporació: 02/07/2025 Resum: Coordinador/a de Comunicació / Administratiu/va d´Agència immobiliària. Funcions a realitzar:

Empresa ubicada a Llicà de Vall ,està buscant un/a Coordinador/a-administratiu/a per a Agència Immobiliària:

Responsabilitats clau:

- Atenció al Client: Rebre i atendre amb professionalitat a visitants, agents i clients, tant en persona com per telèfon, mantenint sempre una actitud positiva i enèrgica.
- Gestió d'Oficina: Mantenir l'oficina impecable, gestionar correu i lliuraments, programar sales de reunions i oferir suport administratiu a l'equip de lideratge.
- Suport a Agents: Assistir en el procés d'incorporació de nous agents i proporcionar suport tècnic bàsic amb sistemes d'oficina.
- Comunicació: Crear i distribuir comunicacions internes, contribuir a les xarxes socials i mantenir actualitzada la informació dels agents.
- Cultura i Relacions: Fomentar un ambient col·laboratiu i transmetre els valors de Keller Williams.


Habilitats i requisits essencials:

- Actitud "és un plaer" i orientació al servei: Imprescindible estimar a les persones i tenir una actitud centrada en les relacions.
- Excel·lents habilitats de comunicació (verbal i escrita).
- Organització i atenció al detall, amb capacitat per a manejar múltiples tasques en un entorn dinàmic.
- Domini d'eines informàtiques: Paquet Microsoft Office, Google Suite, i capacitat per a aprendre ràpidament noves tecnologies.
- Proactivitat i iniciativa per a resoldre problemes.
- Professionalitat i aparença cuidada.
- Capacitat de lideratge i treball en equip.
- Bona gestió del temps.

Es valorarà experiència prèvia en rols de recepció, administració o servei al client, preferiblement en el sector immobiliari.

Interès en un pla de carrera dins de la companyia.

S´ofereix:

1. Horari : de Dilluns a Divendres de 9:30 a 13:30 hores. ( 20 hores Setmanals)
2. Contrate: Indefinit
3. Salari: 8.250 € bruts/ anuals per 12 pagues ( per 20 hores).
Observacions:

Coneixements de Marketing

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Asesor inmobiliario independiente mollet del vallès
Mollet del Vallès
Autónomo
SAFTI España
Consultor inmobiliario
Oferta cercana
Asesor inmobiliario independiente mollet del vallès
Mollet del Vallès
Autónomo
SAFTI España
Consultor inmobiliario
Oferta cercana
Asesor inmobiliario independiente mollet del vallès
Mollet del Vallès
Autónomo
SAFTI España
Consultor inmobiliario
Ofertas cercanas
Empleo Lliçà de Vall
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Coordinador/a de Comunicació / Administratiu/va d´Agència immobiliària.

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar