A Ametller Origen treballem cada dia per promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l'accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes.
Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.
Vols unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?
Estem a la recerca d'un/a Líder de Planificació Logística per garantir la correcta planificació i gestió del personal, assegurant la cobertura adequada dels equips d'acord amb els criteris de productivitat i la política interna, i exercint un control integral dels temps de treball.
Aportar anàlisi i eines que permetin millorar l'eficiència, optimitzar els recursos disponibles i donar suport a la gestió global dels equips.
Què faràs?
Definiràs la plantilla necessària mensual per a l'activitat planificada amb un horitzó mínim de dos mesos vista, incloent-hi el personal de vacances i les jornades de descans, i assegurant alhora el control de la despesa de la partida de personal de plataforma.
Validaràs els horaris proposats als magatzems, assegurant la seva coherència amb els nivells de productivitat requerits.
Asseguraràs la correcta gestió de vacances segons la política establerta, garantint l'equilibri entre cobertura operativa i conciliació.
Faràs seguiment periòdic de la planificació horària i de la cobertura de personal als magatzems, ajustant-la quan sigui necessari.
Col·laboraràs amb els Responsables de Magatzem i Caps d'Àrea per anticipar necessitats de personal en funció de l'activitat logística prevista (recepcions, expedicions, campanyes estacionals, etc.).
Controlaràs i revisaràs els registres de presència, fitxatges i bossa d'hores, assegurant la correcta aplicació de la normativa i de les polítiques internes.
Elaboraràs informes i presentacions de reporting sobre planificació i productivitat, aportant informació rellevant per a la presa de decisions.
Calcularàs i fer seguiment de la productivitat als magatzems, analitzant desviacions i proposant ajustos per optimitzar els recursos disponibles.
Prepararàs i alimentaràs les dades dels indicadors de l'àrea, garantint-ne l'exactitud i l'entrega en temps i forma.
Donaràs suport en l'extracció de dades de la plantilla i en la creació de bases de dades per a la implantació de nous processos o eines.
Gestionaràs les tasques administratives necessàries per garantir la correcta implantació de processos i projectes de planificació i organització logística.
Elaboraràs manuals i materials formatius sobre eines o processos de l'àrea per garantir el recolzament operatiu.
Participaràs en projectes estratègics i en la millora contínua dels processos de planificació logística, assegurant el correcte disseny, implantació i aportant propostes d'optimització.
Assumiràs i duràs a terme les missions que es considerin necessàries de l'àrea per tal de garantir el correcte funcionament, alhora que participar en les accions de formació i millora necessàries per professionalitzar la tasca pròpia i la del Grup.
Què esperem de tu?
Grau Universitari en ADE o similar.
Coneixements tècnics en l'àmbit d'actuació.
Microsoft Office (Nivell Intermedi) Català i Castellà natiu Entre 3 i 4 anys d'experiència en el rol de la vacant Què t'oferim?
Incorporar-te a una empresa líder del sector amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés d'expansió.
Formar part d'un equip jove, dinàmic i innovador en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable.
Contracte indefinit amb incorporació immediata.
Jornada laboral completa amb horari versátil i accés als beneficis d'empresa: assegurança mèdica privada, descomptes a les botigues, descomptes al restaurant, etc.
Lloc de treball: Parc Logístic, Barcelona