El/la Responsable de Comunicació & Aliances tindrà la missió de dissenyar, coordinar i impulsar l'estratègia i consolidació del departament de comunicació & captació de fons de la FUNDACIÓ.
Responsabilitats: Definir, implementar i anualment els plans de comunicació i captació de fons Seleccionar, estabilitzar i liderar als membres de l'equip tant interns com externs Definir els pressupostos i objectius d' ingressos de l'àrea per a cadascun dels canals en funció de les previsions del creixement del nombre d' amics, donants i altres vies de captació de fons Coordinar les accions de comunicació institucional : relació amb mitjans, elaboració de relats i portaveu de l'entitat quan sigui necessari.
Dissenyar i implementar les campanyes de captació de fons i així com realitzar l' adequat seguiment a la seva posada en marxa i el seu anàlisi posterior Impulsar l'estratègia de màrqueting digital : web, xarxes socials, newsletters, posicionament SEO/SEM i eines digitals.
Gestionar i coordinar l'equip de comunicació intern i supervisar proveïdors externs (agències, dissenyadors, desenvolupadors web).
Posar en marxa i optimitzar processos interns i eines de coordinació per millorar l'eficiència del departament i aplicació de IA Impulsar la millora dels procediments de manteniment i explotació de la base de dades per tal d' incrementar tant el nombre de col.laboradors existent com l' import de les seves aportacions econòmiques.
Assegurar la coherència de la identitat i el missatge de la fundació en tots els canals i projectes.
Formació i coneixements Titulació superior universitària en CC.
Econòmiques/Empresarials, Periodisme o CC.
de la Informació.
Formació de postgrau en Màrqueting Digital, In Bound Màrqueting, Coneixements de noves tecnologies i eines digitals, particularment l' ús i aplicació de la IA Formació complementària valorable en Tècniques de Captació i Fidelització.
Ofimàtica a nivell avançat.
Valorable coneixements en Database Marketing i Màrqueting Intelligence.
Coneixement del sector salut i/o social Idiomes: català, castellà i anglès.
EXPERIÈNCIA: Experiència mínima de 5 anys en llocs de Direcció com a Director/a de Fundraising, Màrqueting o Comunicació.
Experiència en Relacions Institucionals.
Valorable experiència en Tercer Sector.
ALTRES ASPECTES: Compromís amb la missió i valors de la Fundació Flexibilitat Carnet de conduir i vehicle Disponibilitat per viatjar.