Des de Marlex Human Capital, estem col-laborant amb una important empresa dedicada al sector de la perfumeria i cosmètica, ubicada a la comarca d’Osona, que actualment té la necessitat d’incorporar al seu equip a un/una Back Office.
Quines seran les teves tasques a l’empresa?
En dependència del/la responsable de departament, el/la persona seleccionat/da s’ocuparà de:
- Controlar i fer seguiment de comandes.
- Mantenir contacte amb clients i venedors per aportar la informació i la documentació necessària.
- Portar la gestió de fitxes logístiques, proformes, albarans etc.
- Donar suport al departament comercial quan sigui necessari.
- Col-laborar amb altres tasques que es requereixen al departament.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
- Treballar en una empresa en expansió, amb un equipo jove i dinàmic.
- Estabilitat i pla de carrera dins l’organització.
- Formació a càrrec de l’empresa.
- Horari partit de dilluns a divendres, amb flexibilitat horària.
- Formació mínima de CFGS en Administració, Grau en ADE o similar.
- Experiència mínima de 1 any ocupant una posició similar.
- Domini del Paquet Office, i Excel.
- Imprescindible nívell elevat d’Anglès.
- Capacitat d’organització, planificació, resolució i gestió.
- Ets una persona responsable, polivalent, dinàmica, empàtica i amb ganes d’aprendre.