La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport i desenvolupar les funcions d'administració amb autonomia, atendre la gestió telefònica i la gestió d'expedients de trànsit.
- Atenció al client de manera presencial i telefònica - Resolució d'incidències - Gestió d'agenda i correu outlook - Suport financer/comptable - Gestió bàsica a nívell laboral - Gestió de proveïdors - Arxiu - Facturació interna - Elaboració de documents - Gestió de documentació - Registrar i emplenar expedients de matriculació - Gestionar tot el procés dels expedients de transferències de tota mena de vehicles - Tramitar expedients digitals amb la plataforma web de trànsit
- Experiència 2 anys. - Experiència mínima de dos anys en altres gestories i/o assessories. - Experiència mínima demostrable d'un any en la gestió d'expedients de transferència de vehicles.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- Administració i Finances/ Secretariat
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: - Coneixements d’ofimàtica a nívell usuari, en especial Microsoft Excel i tractament de dades, així com de Microsoft Word. - Atenció al client (Habilitats de comunicació i resolució de conflictes) - Experiència i coneixement en gestió administrativa. - Proactivitat i persones habituades a treballar sota pressió
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1000