Funcions i requisits de la vacant COMMUNITY MANAGER
Busquem una persona creativa, proactiva i amb ganes de formar part d’un projecte dinàmic a la provincia de Girona. Si t’apassiona la comunicació digital, el disseny i vols treballar en un entorn creatiu, aquesta oportunitat és per a tu!
TASQUES PRINCIPALS
Gestió de xarxes socials (Instagram, Facebook, TikTok, etc.)
Creació de contingut visual i escrit per a campanyes digitals
Manteniment i actualització de la pàgina web (WordPress o similar)
Disseny d’aparadors i elements visuals per a espais físics
Suport en accions de màrqueting i comunicació
Edició bàsica de fotos i vídeos
Propostes creatives per a promocionar productes/serveis
REQUISITS
Coneixements de gestió de xarxes socials i tendències digitals
Domini de programes de disseny gràfic
Experiència amb gestors web
Creativitat, capacitat d’organització i treball en equip
Bon nivell de català i castellà (escrit i parlat)
ES VALORARÀ
Experiència prèvia en llocs similars
Coneixements de fotografia o vídeo
Iniciativa per proposar noves idees
Si creus que aquesta oportunitat encaixa amb tu, no dubtis a inscriure’t!
Condicions que ofereix l’empresa
De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 18:00h
Perspectiva de la feina
Previsió d'incorporació
Formació i experiència preferent
Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Comerç i Màrqueting
Experiència mínima requerida en una posició similar
Organigrama SL: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial. L'equip de consultors experts en selecció d...
Comarca Baix Empordà
Reconeguda empresa de restauració, amb dilatada experiència en el sector, ubicada al centre de Girona, especialitzada en cuina tradicional, de merc...
Comarca Gironès
Consultoria en RRHH especialitzada en la selecció de càrrecs intermitjos i directius
Comarca Gironès
Organigrama SL: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial. L'equip de consultors experts en selecció d...
Comarca Baix Empordà
#J-18808-Ljbffr