Descripción:
- Assegurar la recepció de totes les factures de proveïdors i gestionar-ne les aprovacions.
- Controlar mensualment que s’hagin rebut totes les factures i reclamar les pendents.
- Quadrar albarans amb factures per detectar possibles diferències.
- Comptabilitzar factures i moviments bancaris a l’ERP.
- Arxivar físicament la documentació i donar suport en les tasques d’organització administrativa.
- Col·laborar amb l’equip en la millora contínua dels processos del departament.
Oferim:
- Incorporació a un projecte amb valors socials i compromís amb les persones.
- Entorn de treball col·laboratiu i amb possibilitat d’aprenentatge constant.
- Jornada completa i formació professional.
Busquem una persona amb interès pel món administratiu i comptable per incorporar-se al nostre departament de Finances. La seva missió serà donar suport al departament financer en la gestió comptable i administrativa, assegurant la correcta recepció, registre i arxiu de la documentació econòmica, i contribuint al compliment dels procediments interns i als valors de rigor, transparència i eficiència de la Fundació La Fageda.
- CFGS o CFGM en Administració i Finances o formació similar.
- Experiència prèvia (mínim 1 any) en tasques comptables o d’administració.
- Coneixements d’ERP (SAP) i domini d’eines ofimàtiques.
- Persona metòdica, responsable i amb capacitat de treball en equip.
#J-18808-Ljbffr