A SUMAR seleccionem un/a Tècnic Laboral, per el departament de Gestió de Persones, per les nostres oficines centrals ubicades a Girona.
Quines seran les teves funcions?
Gestió de la contractació
-Validació de les peticions de contractació per part del centres i serveis de Sumar. Elaboració dels contractes de treball, modificacions contractuals, prorrogues, etc. I gestió de la resta de tràmits vinculats a la realització de la contractació.
-Seguiment de la contractació realitzada, venciments contractuals, seguiments dels períodes de prova.
* Gestió accidents de treball, seguiment IT, i tramitació de prestacions de risc d'embaràs, descans per naixement de fill/a, permís parental, etc.
-Gestió de jubilacions, reduccions de jornada, etc.
Procés de nòmina
-Càlcul de nòmina, liquidacions, complementàries etc
.-Gestió de la cotització seguretat social, model 111, manteniment dels conceptes salarials vetllar pel correcte ús dels mateixos.
-Vetllar pel seguiment i la millora del procediment establert de contractació i nòmina, aplicant la normativa laboral i la política interna de l'empresa.
Perfil que cerquem
* Formació relacionada amb l'àmbit social d'empresarials, administració i direcció d'empresa.
* De 2 a 5 anys d'experiència en la realització de les tasques descrites.
* Pensem en un/a professional metòdic/a i amb una alta capacitat d'organització i gestió del temps.
Requisit
Què oferim?
-Formar part d'un equip professional, amb valors d'humanitat, respecte i qualitat.
-Contracte estable.
-Jornada: 40 hores setmanals de dilluns a divendres. De 8-16:45 (1/2 hora per dinar) divendres de 8-15h. Flexibilitat a l'inici i la finalització de la jornada de 7:00 a 9:00h i de 15:45 a 17:45h.
-Salari: texto oculto 0 € bruts anuals, amb possiblitats de revisió en funció de l'experiència i l'evolució professional.
· Possibilitats de creixement professional dins de l'organització.
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla "Inscriu-te manualment"