Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Administratiu/va - facturació i subvencions (el prat de llobregat)

El Prat de Llobregat
Fundació Intermedia
Publicada el 29 octubre
Descripción

SaóPrat som una associació sense ànim de lucre i declarada d’utilitat pública, que des del 2004 acompanyem infants, joves i famílies en risc d’exclusió del Prat de Llobregat perquè adquireixin les eines i les estratègies necessàries que els permetin superar les situacions de vulnerabilitat i fer front amb autonomia a les diferents situacions vitals que visquin, sentint-se part de la comunitat. Descripció lloc de treball: L’administratiu/va s’encarrega de contribuir al funcionament dels processos administratius de l’entitat. Missió amb vocació de servei i facilitadora del treball dels equips educatius i a l’equip de l’empresa. Funcions: - Sol-licitud, gestió i justificació de subvencions - Tramitació d'expedients i gestió de licitacions i donacions - Facturació, suport a tresoreria i gestió de clients i de proveïdors - Suport a la comptabilització i a la Gestió RH - Altres funcions administratives Tasques: - Gestió de subvencions, omplir formularis, preparar i segellar documentació, arxivar, etc - Tramitar els documents relacionats amb l’administració pública (permisos, llicències, sol-licituds, certificats, taxes, etc.) - Facturació de serveis a l’administració pública, entitats privades i empreses - Preparació de la documentació per la comptabilitat (factures rebudes i emeses, bancs, caixa, nòmines, etc.) - Suport a la Tresoreria per l’actualització de Cash-flow, amb reclamacions de cobraments. Arqueig de les diferents caixes, suport per la preparació de remeses bancàries de pagaments, pagaments de nòmines, etc - Processar el calendari administratiu - Realitzar tasques administratives addicionals segons calgui
Funcions: - Sol-licitud, gestió i justificació de subvencions - Tramitació d'expedients i gestió de licitacions i donacions - Facturació, suport a tresoreria i gestió de clients i de proveïdors - Suport a la comptabilització i a la Gestió RH - Altres funcions administratives Tasques: - Gestió de subvencions, omplir formularis, preparar i segellar documentació, arxivar, etc - Tramitar els documents relacionats amb l’administració pública (permisos, llicències, sol-licituds, certificats, taxes, etc.) - Facturació de serveis a l’administració pública, entitats privades i empreses - Preparació de la documentació per la comptabilitat (factures rebudes i emeses, bancs, caixa, nòmines, etc.) - Suport a la Tresoreria per l’actualització de Cash-flow, amb reclamacions de cobraments. Arqueig de les diferents caixes, suport per la preparació de remeses bancàries de pagaments, pagaments de nòmines, etc - Processar el calendari administratiu - Realitzar tasques administratives addicionals segons calgui Competències requerides: Tècniques: - Coneixements en administració digital, gestió documental i arxiu - Coneixements dels procediments administratius de subvencions i finançament públic i privat - Es valorarà coneixements de comptabilitat i experiència en ERP Bàsiques: - Alt domini del Català - Nívell alt de la llengua castellana a nívell oral i escrit - Domini alt de les eines TIC i del paquet Office Transversals: - Organització i planificació del treball - Habilitats comunicatives i relacionals - Anàlisi i resolució de problemes aportant solucions - Treball en equip, flexibilitat i adaptabilitat - Responsabilitat i compromís amb l'entitat - Autonomia, implicació, proactivitat i pensament crític Requisits: - Titulació Cicle formatiu de Grau Mitjà/Superior Administratiu o Empresarials, ADE, Graduat Social o similars - Experiència mínima de 1 any en lloc de treball similar - Es valorarà coneixements sobre la realitat de les entitats del tercer sector - Es valorarà coneixements bàsics del Programa de comptabilitat a3ERP Condicions: - Jornada laboral: 38,5 hores setmanals (Jornada completa) - Contracte Indefinit - Sou segons conveni d’Acció Social, grup C2 diplomats : 1886,68€ bruts per 12 pagues
- Experiència 2 anys. - Titulació Cicle formatiu de Grau Mitjà/Superior Administratiu o Empresarials, ADE, Graduat Social o similars - Experiència mínima de 1 any en lloc de treball similar - Es valorarà coneixements sobre la realitat de les entitats del tercer sector - Es valorarà coneixements bàsics del Programa de comptabilitat a3ERP
- TÍTOL D'ESPECIALITZACIÓ PROFESSIONAL
- títol fp de grau superior - administració
- Competències / coneixements: Competències requerides: Tècniques: - Coneixements en administració digital, gestió documental i arxiu - Coneixements dels procediments administratius de subvencions i finançament públic i privat - Es valorarà coneixements de comptabilitat i experiència en ERP Bàsiques: - Alt domini del Català - Nívell alt de la llengua castellana a nívell oral i escrit - Domini alt de les eines TIC i del paquet Office Transversals: - Organització i planificació del treball - Habilitats comunicatives i relacionals - Anàlisi i resolució de problemes aport

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo El Prat de Llobregat
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Administratiu/va - Facturació I Subvencions (El Prat de Llobregat)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar