Descripció de l'oferta Uneix-te a VALIDÀ com a Tècnic de Sistemes i Helpdesk i ajuda’ns a trencar barreres amb tecnologia i accessibilitat. Fes que cada connexió compti!
Funcions principals Oferir suport tècnic a usuaris interns en hardware, software i xarxes.
Gestionar i resoldre incidències relacionades amb sistemes informàtics i aplicacions empresarials.
Administrar, configurar i mantenir servidors, xarxes i sistemes operatius.
Gestionar compres de material informàtic.
Planificar i executar la implementació de nous sistemes i actualitzacions.
Implementar mesures de seguretat per protegir els sistemes contra amenaces i vulnerabilitats.
Supervisar el rendiment i la disponibilitat dels sistemes i serveis.
Què oferim Entorn laboral agradable i creixement professional dins el sector IT.
Retribució atractiva, adaptada a l'experiència i les competències aportades.
Requisits del candidat Titulació en Administració o superior en Sistemes Informàtics, o equivalent.
Experiència mínima de 3 anys en suport tècnic (Helpdesk) o administració de sistemes.
Conocements en Office 365, entorn Microsoft Server, xarxes, virtualització VMware, SAP Business One i/o Business Central.
Capacitat per resoldre incidències de manera autònoma i eficient.
Bones habilitats comunicatives i didàctiques per formar usuaris.
Ciberseguretat i protecció de dades.
Condicions d'incorporació Previsió d'incorporació: cicle formatiu superior en Administració de Sistemes Informàtics en xarxa.
#J-18808-Ljbffr