Orientació als/les clients/es sobre els serveis de l'estació i dels mateixos trens. Informació sobre altres serveis a clients/es: enllaços, mitjans de transport o complementaris, etc. Comunicació als viatgers/es de forma personalitzada de tota la informació necessària en temps real sobre la naturalesa de les incidències, retrassos, cancel-lacions, previsió de resolució i mitjans alternatius de viatge. Informació personalitzada, assessorament i suport a clients/es en la venda de títols de transport utilitzant les màquines d'autovenda. Informació personalitzada sobre la comercialització dels productes de Renfe Viatgers (tarifes, preus, característiques, condicions d'ús,...), així com de la necessària validació i/o cancel-lació dels títols de transport tant en la línia de torns com a cancel-ladores d'estacions. Col-locació i substitució de cartelleria, avisos i demés documentació que Renfe els demani. Atenció permanent a l'intèrfon d'informació per atendre qualsevol consulta que es faci des del mateix o a través de la connexió amb altres estacions. Solucionar qualsevol incidència que es produeixi amb la finalitat que el/la client/a no quedi mai desatès/a realitzant les actuacions necessàries per incrementar positivament la percepció dels clients/es sobre la qualitat i confort percebuts en tot l'àmbit de l'estació. Ajut a persones de mobilitat reduïda coordinant-lo amb el personal de taquilla.
- Experiència 1 mesos. No és necessària experiència.
- PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDARIA AMB TÍTOL
- GRADUAT ESO
- espanyol (parlat mitjà, escrit mitjà)
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Coneixement i utilització d'aplicacions de telefonia mòbil.
- Contracte laboral temporal (2 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1065