Descripció de la feina
Som una empresa en creixement i cerquem un/a professional polivalent per incorporar-se al nostre equip, amb perfil híbrid entre els àmbits de comptabilitat i finances, control de gestió, recursos humans i operacions, amb capacitat per assumir responsabilitats transversals i donar suport estratègic a diferents departaments.
Responsabilitats
* Àrea de Comptabilitat i Finances: Gestió i registre de la comptabilitat general i analítica. Elaboració de tancaments mensuals i anuals, balanços i informes financers. Control de pressupostos i fluxos de caixa. Coordinació amb assessories externes, auditors i entitats financeres. Presentació d\'impostos (IVA, IRPF, IS).
* Àrea de Recursos Humans: Coordinació de processos de contractació, altes/baixes, nòmines (amb suport extern).
* Gestió de formacions internes, control horari i prevenció de riscos laborals. Suport en polítiques internes i desenvolupament de l\'equip.
* Àrea de Control de Gestió i Projectes: Seguiment de KPIs i anàlisi de desviacions pressupostàries. Lideratge o suport a projectes clau: adaptació RGPD, digitalització documental, ERP, etc. Propostes de millora contínua en processos administratius i financers.
Requisits
* Grau en Comptabilitat, Finances, ADE o similar.
* Mínim 2 anys d\'experiència en un lloc similar.
* Coneixements avançats de normativa comptable i fiscal espanyola.
* Capacitat analítica, rigor i orientació als resultats i detall.
* Habilitats comunicatives i capacitat de treball en equip.
* Coneixements tècnics i digitals: domini avançat Excel, experiència amb ERP\'S, eines de business intelligence, eines de gestió RRHH.
Valorable
* Màster o postgrau en finances, control de gestió, recursos humans o empresarials.
* Formació en protecció de dades (RGPD, LOPDGDD), compliance o sistemes de gestió de qualitat.
* Experiència en entorns internacionals o auditories.
* Coneixement marc legal laboral i fiscal.
Oferim
* Incorporació a un equip estable i multidisciplinari.
* Pla de carrera i possibilitats de creixement professional.
* Formació contínua a càrrec de l\'empresa.
* Retribució competitiva segons experiència i valors aportats.
Envia\'ns el teu CV a: ****** amb l\'assumpte "Tècnic/a Control de gestió" i les 3 peticions necessàries per formar part del procés de selecció.
Presentacions i preguntes
* Presentació breu (màxim 100 paraules).
* Respostes preguntes test 2.1 a 2.4 amb les opcions donades.
* Respostes preguntes obertes (màxim 400 paraules) 3.1 i 3.2.
Les teves respostes ens ajudaran a conèixer millor el teu perfil. Esperem valorar la teva candidatura ben aviat.
#J-18808-Ljbffr