DescripciónDes de Pimec cerquem per una empresa del BAGES,una persona amb experiència en l’àmbit de Tècnic/a de Gestió i Administració de Recursos Humans, amb ganes de contribuir a la millora dels processos intern. La persona seleccionada s’incorporarà a un entorn dinàmic i col·laboratiu, amb responsabilitats en l’àrea de selecció, contractació i desenvolupament del personal.Empresa situada a Sallent¿Cuáles serán tus responsabilidades?Gestió integral dels processos de selecció, contractació i administració de personal.Tramitació d’altes i baixes i suport en la gestió de nòmines, en coordinació amb l’assessoria laboral.Coordinació de la prevenció de riscos laborals (PRL) i assegurament del compliment normatiu.Coordinació de la formació interna i suport en les iniciatives de desenvolupament professional.¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición?Coneixements sòlids en legislació laboral, PRL, RGPD, convenis col·lectius i normativa vigent.Capacitat organitzativa i habilitat per gestionar diverses tasques de manera eficient.Bones competències comunicatives i capacitat per a la resolució de conflictes.Competències digitals avançades i habilitats de negociació.¿Qué beneficios te aportaremos?Incorporació a una empresa estable i en creixement.Formació actualització de normatives laboralsEntorn de treball col·laboratiu, amb possibilitats de desenvolupament professional.Condicions segons vàlua i experiència aportada.Contracte parcial a mitja jornada i flexibilitat horaria, imprescindible treballar dos tardes a la setmana i la resta de matins.#J-18808-Ljbffr