Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a administratiu/va comptable per al departament de Finances.
El perfil seleccionat realitzarà tasques vinculades al pròpi departament, tals com: tresoreria, assentaments, tasques administratives, tasques d’anàlisi comptable, suport en el procés d’auditories:
Què faràs?
- Tasques Administratives:
- Control de l’arxiu documental.
- Presentació i gestió de documentació amb administració pública, entitats bancàries, i entitat externes.
- coneixements bàsics de les subvencions d’explotació i capital.
- Comptables:
- Comptabilitzar assentaments.
- Confeccionar composicions de saldo, quadres, obtenció de majors.
- Anàlisi i revisió de comptes.
- Suport en el procés d’auditoria externa i reporting a Direcció.
Què oferim?
- ** Jornada laboral i horari**:Jornada complerta 37,5h, flexibilitat per establir l'horari dins un marc normatiu amb possibilitat de dues tardes lliures a la setmana.
- Possibilitat de fer **treball remot** de manera parcial.
- **Tipus de contracte** Indefinit.
- **Centre de treball** Barcelona (Zona Les Corts).
- **Data prevista incorporació** immediata.
- Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l'Acció Social.
**Què cerquem?**
- Imprescindible CFGM Gestió Administrativa o CFGS Administració i finances
- Valorable Grau/llicenciatura/diplomatura en ciències econòmiques
- Coneixements a nívell usuari d'eines d'ofimàtica
- Valorarem positivament tenir coneixements d'ERP Navision
- 1 any d'experiència en departament administratiu
- Bon nívell de català i castellà