Entre les funcions principals estarà la gestió de la recepció, fent atenció directa a les persones que entrin demanant informació o cercant algun professional. També recepcionarà trucades i les derivarà a qui correspongui. Donarà suport a l’área administrativa, de recursos humans i departament de Expecidions....
1. Atenció professional de trucades/ Recollida i enviament notes a personal del centre/ Informació telefònica / Atenció de visites / Serveis de copisteria ( escàner, enquadernació, fotocopies, etc..)/Suport i coordinació al departament de RRHH i Expedicions
- Experiència 1 mesos. Practicas
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - administració
- català (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic)
- espanyol (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic)
- Competències / coneixements: - Capacitat de comunicació iCapacitat de resolució de problemes, autonomia. - Treball en equip, Implicació. - Organització - Flexibilitat
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1323