Empresa de distribució de productes plàstics d'emmagatzematge, necessita incorporar a la seva seu ubicada al
Vallès Oriental
(Barcelona):
Tècnic informàtic
Perfil
• Formació preferentment en Grau en enginyeria informàtica de gestió i sistemes de informació o similar.
• Experiència mínima de 4 anys com Consultor/Assessor informàtic.
• Amb un bon coneixement de solucions tecnològiques de gestió empresarial (SAP BO, Microsoft Dynamics, Microsoft Power BI, Microsoft OneDrive, etc.)
• Coneixements en plataformes de comerç electrònic (opencart, Magento, woocommerce, shopify, etc.): configuracions, posicionaments, integració amb passarel·les de pagament, integració amb sistemes ERP i PIM, analítica d'accessos i productivitat, etc.
• Capacitat analítica y d'identificació d'àrees de millora en l'operativa y els processos
• Capacitat de comunicació eficaç per a relacionar-se amb responsables dels diferents departaments
• Bona capacitat d'organització i de priorització per tal de gestionar els tickets d'incidències i peticions d'usuaris.
• Bones aptituds per a la gestió de projectes i serveis
• Persona responsable i compromesa per assumir la responsabilitat d'una àrea crítica en l'operativa de l'empresa
Es valorarà
• Coneixements bàsics d'administració de la plataforma tecnològica de Windows (Windows Server, virtualització de servidors Hyper-V, Active Directory, Sharepoint(1)One Drive, servidors de base de dades SQLSERVER, Office365 i servidors de correu electrònic, etc.), de sistemes de seguretat (copies de seguretat, antivirus, alta disponibilitat) i de serveis al núvol.
• Coneixements de microinformàtica (ordinadors locals, impressores, videoconferència, etc.) i gestió de xarxes (xarxa local, wifi, routers i repetidors, etc.).
Descripció del lloc de treball
El candidat, reportant a la Responsable d'Administració i Recursos Humans, serà responsable de portar tota la gestió de la infraestructura tecnològica de la companyia, coordinant les peticions i incidències d'usuaris, administrant i evolucionant la plataforma tecnològica de la companyia, coordinant-se amb els diferents Partners externs i companyies de subministres per a garantir un alt nivell de servei.
A més, haurà de proposar i ajudar a implantar solucions que millorin la productivitat, redueixin les despeses i utilitzin la tecnologia per a assolir objectius empresarials a llarg termini, a partir d'un bon coneixement del funcionament quotidià de l'organització i de la capacitat d'analitzar diferents aspectes de les operacions empresarials.
Responsabilitats
• Liderar internament el projecte de renovació de Sistemes d'Informació
• Coordinar Partners externs i empreses de subministres per garantir els millors serveis i la qualitat del servei tecnològic a tota l'empresa
• Responsabilitzar-se del manteniment integral de tota la plataforma tecnològica de forma progressiva.
• Participar activament en la definició dels requeriments dels diferents Sistemes d'Informació de l'empresa, ja sigui pel manteniment dels actuals o per a la implantació de nous sistemes de gestió empresarial
• Coordinar internament tots els projectes i serveis de manteniment de Sistemes d'Informació assegurant la coordinació entre l'empresa proveïdora i tots els departaments implicats i vetllant pel compliment de terminis i pressupostos.
• Organitzar un servei de suport a usuaris per a millorar la seva experiència amb els sistemes d'informació actuals, identificant oportunitats de millora i portant un registre de tota l'activitat de suport informàtic duta a terme
• Prestar el servei d'atenció de primer nivell en microinformàtica a les oficines de l'empresa, organitzant i executant l'adquisició, posta a punt i manteniment de la plataforma microinformàtica, tant hardware com software.
• Gestió de la plataforma de control d'usuaris i d'accessos, mantenint els grups d'autorització per facilitar l'accés dels usuaris als recursos als que estiguin autoritzats i mantenint la seguretat d'accés a la resta.
• Vetllar per la política de seguretat informàtica, fent un control exhaustiu de tots els processos actualment implementats, duent a terme auditories internes i/o externes i proposant millores a les solucions i processos existents.
• Recolzament als processos de recepció de propostes i contractació de serveis d'implantació o manteniment dels Sistemes d'Informació o de les diferents plataformes tecnològiques
• Gestionar els contractes amb els proveïdors assegurant-se de que existeixen acords de nivell de servei sòlids i que es gestionen de forma eficaç per a oferir la millor relació qualitat-preu.
Ofereix
• Incorporació en una empresa consolidada, en procés de transformació i expansió tant nacional com internacional amb la possibilitat d'un creixement professional continuat
• Retribució negociable segons experiència del candidat, amb component fix i variable segons objectius