Descripción
La persona seleccionada s’encarregarà de la gestió del cicle complet de facturació i de tasques administratives relacionades, treballant en coordinació amb comptabilitat i altres àrees de l’empresa.
- Emissió, registre i seguiment de factures de clients i proveïdors mitjançant el programa FacturaDirecta
- Control de cobraments i pagaments
- Gestió i arxiu de documentació administrativa
- Suport en tasques comptables i conciliacions bàsiques
- Comunicació amb clients i proveïdors per qüestions administratives
Requisitos
- Coneixements de comptabilitat bàsica.
- Experiència amb altres programes de gestió o CRM.
- Capacitat per treballar amb precisió en moments de volum elevat de feina.
- Formació en Administració i Gestió (CFGS o equivalent).
- Experiència demostrable de 2 anys en tasques de facturació i gestió administrativa.
- Domini del programa FacturaDirecta (imprescindible).
- Bon nivell d’ofimàtica.
- Persona organitzada, metòdica i amb capacitat de treballar en equi.
- Natiu en l’idioma català i castellà.
- Experiència mínima demostrable.
#J-18808-Ljbffr