Des de Marlex, estem col-laborant amb una empresa del sector de la distribució de productes alimentaris i begudes, ubicada a la rodalia de La Garrotxa, i que actualment precisa incorporar un/a Administrador/a de sistemes.
A Marlex t’estem buscant!
**Quina serà la teva missió a l’empresa?**
En dependència del Director d’IT i en col-laboració amb la resta del departament, la persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme la gestió i organització de les següents tasques:
- Donaràs servei a l'usuari i a través del mateix, detectaràs i implantaràs millores en els sistemes d'informació
- Gestionaràs la base de dades, crearàs vistes i ho vincularàs amb Power BI, CRM i ERP
- Desenvoluparàs projectes informàtics d’inici a fi així com realitzaràs la formació als diferents usuaris de l’empresa
- Participaràs en el disseny de noves solucions informàtiques
- T’encarregaràs de la gestió de tota la infraestructura interna de l’empresa: virtualització, xarxes, Firewall o còpies de seguretat entre d’altres
**Al perfil seleccionat se li ofereix**:
- Contracte fiable i directe amb l’empresa.
- Formar part d’una empresa líder i consolidada en el seu sector.
- Treballar en un ambient de treball estable, organitzat i rigorós.
- Flexibilitat horària de dilluns a dijous i divendres intensiu
- Un dia de teletreball a la setmana
- Disposes de formació en Informàtica
- Aportes mínim 3 anys d’experiència desenvolupant tasques similars
- Tens coneixements de gestió de base de dades (SQL), manteniment i gestió d’incidències en ERP (Sage X3)
- Disposes de coneixements en BI
- Tens capacitat per prendre decisions, disposes de comunicació afectiva i ets una persona analítica