Descripció de l'ofertaDescripció del lloc de treballEstem buscant un/a Administrativa per un Taller de Planxisteria de Barberà del Vallès, per unir-se al nostre equip dinàmic i en creixement. En aquest rol, seràs responsable de gestionar les tasques administratives diàries del taller, coordinar amb els clients i proveïdors, i assegurar un funcionament eficient de l'oficina.Responsabilitats clau:
- Gestió de la documentació administrativa del taller.- Coordinació de les comunicacions amb clients i proveïdors.- Organització de l'agenda i suport administratiu general.- Assegurar la correcta facturació i seguiment dels pagaments.Treballs a realitzar:
- Tancaments d'ordres de treball, coneixent les dades que s`introdueixen i comprovr els processos realitzats- Recepció de comandes i gestió de comandes,- Atendre als clients i saber comentar els aspectes dels treballs que han encarregat- Recepció i control dels fulls de treball diaris.- Emissió i seguiment de factures i pressupostos.- Control d’hores treballades, absències i vacances del personal.- Suport en processos de compres i contractació de serveis tècnics.- Gestió de documentació tècnica i de qualitat.- Formació CFGM o CFGS d`Administració i finances- Coneixements bàsics en processos industrials o del sector metal·lúrgic- Gestió de documentació administrativa (facturació, albarans, comandes, fulls de treball).- Control d’inventari i gestió de magatzem.- Seguiment de comandes de materials i contacte amb proveïdors.- Nocions de prevenció de riscos laborals (PRL), especialment aplicades a entorns industrials.- Experiència prèvia almenys 2 anys en Taller de Planxisteria, tallers metal·lúrgics o empreses de fabricació.- Idiomes català i castellà escrit i parlat correctament- Competències Personals:
- Organització i planificació:
Capacitat per gestionar múltiples tasques i documents.- Comunicació efectiva:
Tracte fluid amb operaris, caps de producció, clients i proveïdors.- Resolució de problemes:
Agilitat per gestionar imprevistos administratius.- Treball en equip:
Coordinació amb els departaments de producció i logística.- Oportunitat de formar part d'un equip compromès i professional.- Desenvolupament professional i creixement dins de l'empresa.- Salari competitiu i avantatges addicionals.- Contracte indefinit directe per Empresa- Salari:
28.000-30.000K segons vàluaRequisits i qualificacions- Experiència prèvia com a Administrativa en un entorn similar.- Domini de les tasques administratives i gestió de documentació.- Habilitats de comunicació excel·lents en català i castellà.- Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.- Conèixer eines informàtiques com Microsoft Office.#J-18808-Ljbffr