Faura-Casas Auditors Consultors selecciona per al seu Departament d'Administració un/a “ Responsable de gestió interna ”. Busquem perfils amb titulació Universitària. Imprescindible experiència prèvia en auditoria o control financer en administracions públiques. Funcions del lloc de treball: Dirigir un equip de gestió interna administrativa. Seguiment i control d’ofertes, licitacions i contractes amb els clients. Preparació de la documentació administrativa i l'elaboració de l'oferta tècnica sobre els contractes públics. Control i seguiment de totes les fases del procés de la licitació. Detecció de totes les oportunitats de licitació a través de les eines i plataformes. Suport administratiu de les àrees d’auditoria i consultoria. Es requereix: Experiència mínima entre 4/5 anys en auditoria o sector públic. Imprescindible nivell alt/natiu de català (oral i escrit). S’ofereix: Conciliació de la vida laboral i familiar. Contracte indefinit amb possibilitat de desenvolupament professional. Ambient de treball dinàmic amb bon clima laboral. Retribució a valorar segons perfil.