Es requereix una persona per entrar a formar part de l’equip de recepció del centre de natura MónNatura Delta. Les tasques principals són atenció al públic i gestió de les reserves.
- Atenció presencial i telefònica als visitants de MónNatura Delta - Oferir informació sobre les activitats del centre i dels espais a visita a l'entorn - Gestió del correu electrònic - Gestió de reserves de grups, escoles i individuals a través del programa de reserves - Gestió de la plataforma online de venda d’entrades - Venda presencial de les entrades del centre - Suport a botiga i venda de productes - Tancaments diaris de caixa - Seguiment cobraments
- Experiència 6 mesos. Experiència en atenció al públic i gestió de reserves preferiblement en l'ambit d'allotjaments turístics o equipaments museogràfics. Experiència en el coneixement de programari de gestió de reserves o activitats.
- TÍTOL DE GRAU
- Grau en Turisme
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: - Idiomes: francès i altres - Polivalència per a altres tasques - Coneixements turístics del delta i l’entorn del territori - Residir a prop del centre
- Disponibilitat de vehicle
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral temporal (3 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1853' fins a '1854'
- Altres dades d'interès: Substitució baixa maternal. Incorporació a partir de febrer 2025. Possibilitat de continuar un cop acabada la substitució.