Overview
Departament en fase de creixement i bon ambient de treball.
Per el Departament Laboral de la nostra empresa ubicada a Vall-llobrega precisem incorporar un/a Tècnic/a Laboral.
Responsibilities
- Altes, baixes i contractes
- Gestió de ITs i ATs
- Gestió de nòmines
- Gestió de RLC i RNT
- Siltr@ i comunicacions TGSS
- Atenció telefònica i assessorament laboral
Requisitos
- Experiència mínima de 1 any en una gestoria laboral.
- Estudis de GM o GS en Administració, valorable especialització en laboral
- Experiència amb atenció al client
- Busquem una persona organitzada, metòdica i amb clara vocació al servei
- Imprescindible ganes d''aprendre i a que vulgui incorporar-se a un equip de professionals per ajudar-nos en aquest creixement
És valorable
- FP II amb titulació Administratiu i Comercial
- Diplomatura amb titulació Rel. Laborals/Graduat Social
- Grau amb titulació Relacions Laborals
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
Feina fiable amb contracte indefinit.
Horari
9 a 17h de dilluns a dijous i divendres de 8 a 15h. Des de mitjans de juliol i agost horari intensiu de dilluns a divendres de 8 a 15h
#J-18808-Ljbffr