Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Gestor/ gestora de back office comercial (barcelona)

Barcelona
VOZTELECOM OIGAA360
Gestor back office
Publicada el 30 octubre
Descripción

VozTelecom, filial de la britànica Gamma Communications a Espanya, és un operador de comunicacions especialitzat només en empreses amb milers de clients en tot el territori, a més de líders en el sector de la telefonia al núvol per a pimes. Des del seu naixement l’any 2003, ha liderat la migració dels sistemes de telefonia i comunicacions cap al “cloud” al nostre país, oferint els seus serveis a través d’un canal de distribució especialitzat i present en tot el territori nacional. Els serveis al núvol de la companyia premiats internacionalment ofereixen als clients una reducció important dels costos en comunicacions, eliminen de manera significativa les inversions en tecnologia i compten amb un excel-lent servei d’atenció al client i suport postvenda professional. La principal funció a realitzar serà, dins de l'equip de Back Office Comercial, fer costat al conjunt del Canal de VozTelecom constituït per Punts de Servei, Distribuïdors i Col.laboradors en la resolució de dubtes de caràcter comercial així com en la gestió i execució de les ampliacions, reduccions, migracions, i baixes dels serveis, tot això amb la finalitat de millorar el nívell de satisfacció i fidelització del Canal i aconseguir que aquests compleixin amb els seus objectius de pressupost.
Funcions i Responsabilitats: 1. -Formació de producte i eines comercials al canal de Punts de Servei, Distribuïdors i Col-laboradors 2. Cerca de nous Punts de Servei, Distribuïdors i Col-laboradors 3. Punt de contacte de tots els Punts de Servei, Distribuïdors i Col-laboradors per a: 3.1-Atendre de manera telefònica en tot moment a les peticions dels Punts de Servei, Distribuïdors i Col-laboradors i gestionar la resolució dels seus dubtes i problemes. 3.2-Resolució de dubtes de caràcter comercial: viabilitats tècniques i estudis de cobertura (filtro prevenda), funcionalitats de producte, realització de demos, interpretacions de factura i realització de comparatives, errors sobre comissions pagades, etc. 3.3-Gestió d'ampliacions/reduccions/migracions dels serveis a clients existents (incloent clients Easys): confirmar necessitat del client, estudiar impacte del canvi, preparar oferta i contractes, coordinar intervenció del Punts de Servei, Distribuïdors i Col-laboradors, assegurar seguiment fins a èxit, etc. 3.4-Gestió de les baixes per motius comercials posant en marxa accions per a canviar l'opinió del client i mantenir-lo. 4-Executar l'estratègia i plans d'acció per a augmentar la generació de noves altes dels Punts de Servei, Distribuïdors i Col-laboradors assignats al B.O.C. amb la finalitat que aquests compleixin amb els seus objectius de nova facturació mensual del pressupost. 4.1-Aplicar el procés de seguiment comercial dels Punts de Servei, Distribuïdors i Col-laboradors assignats. 4.2-Assegurar que els Punts de Servei, Distribuïdors i Col-laboradors estan contínuament formats i apliquin adequadament els processos de nova venda: visita, qualificació necessitats, presentació ofereix, argumentació ofereix i tancament. 4.3-Realitzar el seguiment de les accions executades pels Punts de Servei, Distribuïdors i Col-laboradors assegurant que aquests segueixin els processos establerts. 4.4-Fer costat als Punts de Servei, Distribuïdors i Col-laboradors, identificar dificultats i aportar millores. 5.Executar l'estratègia i plans d'acció per a mantenir la cartera de tots els Punts de Servei i VARs amb la finalitat que aquests compleixin amb els seus objectius de facturació de cartera mensual del pressupost. 6.Ajudar si fa falta al responsable de l'equip en la definició dels processos operatius de l'equip de Gestors del B.O.C. 7.Identificar millores i exposar-les al responsable de l'equip.
- Experiència 1 anys. Experiència mínima: Almenys 1 any en posicions d'Administratiu/va Comercial.
- PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDARIA SENSE TÍTOL
- ESO
- espanyol (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge)
- català (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge)
- Competències / coneixements: 1.Coneixement del sector de les telecomunicacions (valorable). 2.Dots comunicatius i fluïdesa verbal. 3.Actitud proactiva. 4.Capacitat analítica per a detectar les necessitats del client. 5.Acostumat a treballar per objectius. 6.Ús d'eines ofimàtiques (Excel)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1166' fins a '1583'
- Altres beneficis: Salari brut anual de 15.000 (fixe) + 4.000 (variable)

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Gestor back office recibos comunidades junior (barcelona)
Barcelona
Housfy Real Estate
Gestor back office
Oferta cercana
Gestor back office - educación social (barcelona)
Barcelona
Nortempo
Gestor back office
Oferta cercana
Gestor back office (barcelona)
Barcelona
Eurofirms
Gestor back office
Ofertas cercanas
Empleo Banca en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Banca > Empleo Gestor back office > Empleo Gestor back office en Barcelona > Gestor/ Gestora de Back Office Comercial (Barcelona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar