La Fundació La Xarranca és una entitat sense ànim de lucre, amb voluntat de servei públic, que té com a propòsit impulsar un lleure transformador, educatiu, lúdic i de qualitat, a la Catalunya Central. Un lleure que es construeix sobre els sis valors organitzatius de l’entitat: transformació, proximitat a les persones, qualitat, ADN lúdic, arrelament al territori i participació activa. El Campi qui Jugui neix l’any 1986 com un saló adreçat a la infància i la joventut de la Catalunya Central, oferint una àmplia gamma d'activitats lúdiques, educatives i creatives. L’organització del mateix és a càrrec de l’Associació Campi qui Jugui formada per voluntaris vinculats al món associatiu, l’educació en el lleure, la pedagogia i la docència, del qual forma parta La Xarranca.
Funcions En dependència del Grup Motor (Ajuntament de Manresa i l’Associació Campi Qui Jugui), i comptant amb el suport de l’equip de La Xarranca, la missió del lloc de treball serà la responsabilitat transversal en la planificació i organització del Campi, concretant-se en el desenvolupament de les següents tasques: • Lideratge, coordinació i assistència a reunions entre els agents implicats. Realització d’actes i execució dels acords presos. • Desplegar la temporització de l’organització del projecte Campi Qui Jugui i vetllar pel seu funcionament. • Cerca i contractació de proveïdors d’activitats/materials, revisió de pressupostos i facturació. • Elaboració de la memòria tècnica del saló. • Gestió de les XXSS de l’esdeveniment. • Interlocució entre Fira Manresa i el grup motor pel que fa a necessitats tècniques, l’execució del plànol i el muntatge del saló. • Supervisar la coordinació l’equip de monitoratge, accessos i taquilles. • Aportar propostes pedagògiques i de serveis al Grup Motor. • Treballar en xarxa amb altres entitats del territori
- Experiència 5 anys. • Experiència: ✓ Experiència en tasques similars en gestió d’esdeveniments en entorns culturals, socials o de lleure.
- Administració i Gestió; Gestió Cultural, Animació Sociocultural, esdeveniments o similar
- Administració i Gestió; Gestió Cultural, Animació Sociocultural, esdeveniments o similar
- Administració i Gestió; Gestió Cultural, Animació Sociocultural, esdeveniments o similar
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- Competències / coneixements: • Coneixements: ✓ Gestió documental i administrativa. ✓ Coneixement de programes ofimàtics (Word, Excel, PowerPoint). ✓ Nocions de pressupostos i gestió econòmica bàsica. ✓ Ús d’eines digitals de comunicació i gestió de projectes • Habilitats i competències personals: ✓ Organització i planificació: Capacitat de coordinar tasques i calendaris amb eficàcia. ✓ Gestió administrativa: Rigor en la redacció i arxiu de documents, peticions de servei, contractes i convenis. ✓ Comunicació: Facilitat per comunicar-se amb entitats, proveïdors, institucions i públic. ✓ Treball en equip: Cooperar amb la direcció i la resta de personal tècnic i voluntari. ✓ Resolució de problemes: Capacitat de resposta àgil davant incidències logístiques o organitzatives. ✓ Adaptabilitat i proactivitat: Flexibilitat Es valorarà: • Es valorarà experiència en organització de fires, festivals, parcs temàtics o activitats de gran format. • Carnet de conduir i vehicle propi.
- Disponibilitat de vehicle: automòbil, moto
- Permisos de conduir: b+e
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (20 hores - fix i periòdic de caràcter discontinu)
- Altres dades d'interès: Condicions laborals • Contracte indefinit fix-discontinu • Incorporació prevista primera setmana de Novembre • Jornada: ✓ Des de la incorporació fins el 26/12/2025: 20 hores/setmana ✓ Del 27/12/2025 al 04/01/2026: Jornada completa ✓ Del 05/01/2026 al 20/01/2026: 20 hores/setmana ✓ De Març a Agost: 12 hores/setmana • Flexibilitat horària • Lloc de treball a Manresa • Incorporació immediata • Oportunitat de gestionar un projecte històricament rellevant amb impacte real, tant en l’entorn com en les persones participants.