El nostre cliente es una reconeguda i consolidada empresa industrial de Sant Joan les fonts, amb operacions a nível nacional i internacional.
Està en un moment de creixement i per aquest motiu necessitem reforçar l'estructura del departament financer i d'administració amb una persona que assumeixi com a missió responsabilitzar-se de diverses funcions com:
- Gestió de proveïdors,
- Comptabilització de factures,
- Contacte amb els proveïdors,
- Gestió, arxiu i control costos proveïdors.
- Conciliació bancària, comptabilització moviments (pagaments, cobraments, comissions, préstecs, altres).
- Preparació transferències, suport en gestió de cartes de crèdit o confirmings bancaris.
- Clients: emissió factures venda de subproducte o altres, registre cobraments al sistema.
- Comunicació amb proveïdors, participació en gestions d'auditoria en recopilació de documents i reporting de dades.
Etc...
**OFERIM**:
- Incorporació immediata, indefinida i totalment fiable en companyia de primer nívell
- Retribució inicial de 21.500€
- Horari partit de dilluns a dijus, Divendres intensiu
- Possibilitats reals de creixement
- Molt bon ambient laboral
- Formació en CFGS en Administració y/o Finances / Molt Valorable ADE.
- Coneixements d’anglès a nívell escrit i parlat. Esfaràn reunions ocasionalment amb USA en anglés.
- Ofimàtica: coneixements d'excel