Informació de l'empresa
- Empresa
INTAC VIC, S.L.
- Descripció feina
- Càrrec vacant
**CAP DE SECCIÓ SUPERMERCAT (ATENCIÓ AL CLIENT)**
- Població
- Vic
- Comarca
- Osona
- Núm llocs
- 1
- Categoria
- Encarregat de secció
- Departament
- Atenció al client
- Horari
- Horari continuat de 7h a 15.20h i/o de 13.10h a 21.30h (inclou pausa de 20 min)
- Sou
- Negociable segons perfil
- Tipus de contracte
- Indefinit amb període de prova
- Durada contracte
- Indefinit
- Descripció
- Per a prestigiós grup empresarial, especialitzat en la producció i comercialització de productes d´alimentació ecològics i de qualitat, seleccionem per a la seva botiga de Vic un/a CAP DE SECCIÓ SUPERMERCAT (ATENCIÓ AL CLIENT).
FUNCIONS PRINCIPALS:
- Lideratge de l´equip d´atenció al client i caixers/es (3 a 6 persones) cap a la consecució dels objectius.
- Entrenament, motivació i suport a l´equip
- Optimització de la secció (ordre, neteja, evitar cues a les caixes, gestionar les incidències, atendre i gestionar les reclamacions, protocols de devolució de productes i diners, cobraments/pagaments, etc.)
- Control KPI´s
- Suport al/la gerent de l´establiment en tot allò que sigui necessari.
- Data publicació
- 14/04/2025
- Requisits
- Titulació
- Es valorarà positivament tenir formació de grau mitjà
- Es valorarà
- Experiència en tasques similars
- Experiència en la gestió d´equips de treball
- Requeriments
- Imprescindible
- Bon nívell de català i castellà parlats i escrits
- Residència a Osona o zones limítrofes
- Ofimàtica bàsica
- Altres requisits
- S´OFEREIX:
- Retribució fixa+variable
- Estabilitat laboral
- Incorporació a empresa amb valors i en expansió
- Possibilitats de promoció