Per important indústria ubicada al sud de la Garrotxa, seleccionem un/a Tècnic/a Administratiu/va de Projectes per donar suport directe al departament de finances i als departaments d´enginyeria.
La seva missió principal serà gestionar el control pressupostari, el seguiment de subvencions i la documentació vinculada als diferents projectes dinversió i millores ja siguin en infraestructures i/o maquinària, treballant de manera coordinada amb dues enginyeries externes que porten projectes del CDTI, innovació, eficiència energètica i altres línies dajuts.
La persona seleccionada haurà de:
- Facilitar la documentació requerida per les enginyeries externes.
- Coordinar-se amb els responsables dEnginyeria, de Manteniment, Finances i Producció així com amb empreses externes.
- Donar suport administratiu i econòmic al seguiment de projectes.
- Col·laborar amb lequip administratiu de planta.
Una part important de la posició consistirà també en el sanejament i control de limmobilitzat: registre i actualització de totes les infraestructures, instal·lacions i maquinària activa de lempresa, valoracions, amortitzacions i actualització daquestes dades en lERP.
Es tracta duna posició administrativa i tècnica, que actua com a punt denllaç entre els projectes interns i les enginyeries externes, però sense funcions de cap dobra. Oferta de treball a la comarca Garrotxa
- Experiència mínima d12 anys en funcions administratives vinculades a finances, projectes, enginyeria o control de costos.
- Experiència gestionant documentació tècnica o econòmica.
- Experiència en entorns industrials serà molt valorada.
- Coneixements en gestió de projectes, innovació o subvencions públiques (CDTI, línies deficiència).
- Coneixements dERP i Excel avançat.
- Capacitat per entendre/gestionar informació tècnica denginyeria, instal·lacions i maquinària.
- Habilitat per treballar de manera transversal amb diferents departaments.
- Persona organitzada, rigorosa i amb orientació al detall.
- Capacitat analítica per fer seguiment de costos, valoracions i amortitzacions.
- CFGS en Administració i Finances, Gestió de Projectes o similar.
- Grau universitari en ADE, Economia, Enginyeria o similars (valorable).
- Formació complementària en subvencions, control de gestió o project management serà un plus.