Gestor/a telefònic/a pel servei de Suport en la gestió i participació en les comunitats de propietaris a la provincia de Girona
• Atendre les consultes i peticions d'administradors, presidents i secretaris de comunitats.
• Gestionar el servei de "contact center" via telèfon, correu electrònic i altres canals digitals.
• Registrar i actualitzar dades a l'aplicatiu.
• Derivar incidències complexes.
• Donar suport administratiu en tràmits i seguiment documental.
• Registrar i documentar les incidències.
• Elaborar informes de seguiment i indicadors d'atenció al client
* Experiència 1 anys.
• Experiència en atenció telefònica o gestió de centraletes
* TÍTOL D'ESPECIALITZACIÓ PROFESSIONAL
* català (parlat Superior, escrit Superior)
* espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
* Competències / coneixements: Certificació professional en activitats administratives, atenció al client, teleassistència, vendes o serveis administratius Es valorarà formació complementària en informàtica i plataformes digitals
* Contracte laboral indefinit
* Jornada completa
* Salari mensual brut des de '1600' fins a '1641'
Altres dades d'interès: Incorporació: 1 de novembre- Ubicació: Girona ciutat