Descripción:
Vols liderar el teu propi departament? Uneix-te a nosaltres com a Responsable d’Administració i Compres!
Descripció:
Busques una oportunitat que et permeti créixer professionalment i, alhora, gaudir d’un bon equilibri amb la teva vida personal?
En la nostra empresa de serveis, volem incorporar una persona amb experiència en administració i compres, amb ganes de liderar i aportar noves idees.
Les teves principals funcions seran:
Gestió integral de facturació, cobraments i pagaments.
Coordinació de compres i aprovisionament.
Negociació i seguiment amb proveïdors.
Elaboració d’informes econòmics i suport directe a direcció.
Desenvolupar i fer créixer el departament d’administració i compres.
El perfil que busquem:
Titulació en Administració i Finances, ADE o similar.
Experiència en administració, facturació i compres.
Coneixements d’ofimàtica i eines de gestió.
Capacitat d’organització, dots comercials i orientació a resultats.
Què oferim:
Bon ambient de treball.
Horari intensiu per afavorir la conciliació familiar.
Liderar i desenvolupar el teu propi departament.
Formació constant per seguir creixent.
Estabilitat laboral i salari competitiu.
Experiència prèvia en compres i negociació amb proveïdors.
Coneixements en programes de gestió ERP i eines d’ofimàtica avançada.
Habilitats comercials i capacitat per establir relacions sòlides amb clients i proveïdors.
Experiència liderant departaments o projectes.
Experiència demostrable en administració, facturació i compres.
Coneixements sòlids en gestió de factures, cobraments i pagaments.
Capacitat d’organització, planificació i resolució d’incidències.
Proactivitat i orientació a resultats.
Titulació en Administració i Finances, ADE o similar.
Experiència mínima de 2-3 anys en un lloc similar.
Coneixements d’ofimàtica i eines de gestió administrativa.
Capacitat de lideratge i motivació d’equip.
Orientació al client i dots comercials.
Bon nivell de comunicació i treball en equip.
Proactivitat i ganes de créixer professionalment.
#J-18808-Ljbffr