Empresa consolidada del sector de la construcció i interiorisme, amb showroom especialitzat en cuines, banys, rajoles i altres acabats, busca incorporar una persona amb perfil creatiu, comercial i organitzat per atendre i gestionar l'espai d'exposició.
Quines seran les teves funcions?
1. Atenció i assessorament personalitzat als clients del showroom.
2. Disseny de propostes visuals i tècniques (cuines, banys, revestiments...).
3. Gestió de comandes, pressupostos i seguiment de vendes.
4. Coordinació amb proveïdors i visites puntuals a obres.
5. Suport en la comunicació digital (xarxes socials, promocions...).
En Adecco creiem en la igualtat d'oportunitats i apostem pel Talent Sense Etiquetes.
Requisits
Què estem buscant?
* Perfil d'interiorista amb experiència comercial i administrativa.
* Mínim 5 anys d'experiència en entorns similars.
* Domini d'ofimàtica bàsica, xarxes socials, Autocad i altres eines de gestió (magatzem, facturació, disseny...).
* Persona proactiva, amb capacitat de treballar de forma autònoma.
¿Qué oferim?
* Contracte estable directament amb l'empresa.
* Jornada a definir.
* Salari fix segons conveni + variables per vendes i marges.
* Telèfon i furgoneta de l'empresa per desplaçaments puntuals.
* Entorn de treball estable, amb bon ambient i projecció.
#J-18808-Ljbffr