Per a reobertura d'important i emblemàtic hotel d'Osona amb nova Gerència i nou equip, basat en una proposta d'excel·lent relació qualitat/preu, requerim incorporar un/a Cap de Recepció - Guest Manager amb possibilitat de creixement a curt termini, amb una marcada orientació al detall i al client corporatiu (viatge de negocis, de curta durada).
La missió del lloc de treball és garantir el correcte funcionament del Departament de Recepció, assegurant una acollida càlida, eficient i personalitzada als clients, i coordinant l'equip per garantir un servei excel·lent d'acord amb els estàndards de qualitat de l'establiment
En dependència de Direcció, les tasques i responsabilitats del lloc de treball seran les següents:
* Dirigir l'equip de Recepcionistes; organitzant torns, assignant tasques i assegurant un ambient de treball positiu.
* Formar i donar suport a l'equip per garantir el desenvolupament professional i la cohesió del grup.
* Garantir una atenció al client professional, cordial i personalitzada durant tot el procés de check-in i check-out.
* Implementar, juntament amb la resta de l'equip, el Guest Service Manual.
* Assegurar que els procediments de reserva, facturació, cobrament i gestió de dades siguin precisos i eficients.
* Fer seguiment d'indicadors de qualitat i millorar contínuament els processos del Departament.
* Mantenir una comunicació fluida amb els altres departaments (neteja, comercial, F&B, direcció, etc.) per garantir el bon funcionament general.
* Controlar el compliment dels protocols interns i de les normatives legals vigents (protecció de dades, seguretat, etc.).
* Assegurar el correcte tancament de les caixes diàries de l'establiment.
* Responsabilitzar-se del bon funcionament del sistema de gestió (PMS) i de qualsevol altre programari vinculat a recepció, actuant com a punt de contacte amb els serveis d'assistència tècnica.
* Cobrir torns de recepció (a l'inici 2 dies per setmana) i quan sigui necessari per garantir la correcta operativa del servei.
* Donar suport a Direcció en tasques de gestió, informes i presa de decisions relacionades amb l'àrea de recepció.
S'ofereix:
* Projecte professional ambiciós, en important establiment hoteler de referència a Osona.
* Incorporació immediata, contracte indefinit i projecció professional a Direcció d'Hotel en empresa propietària de varis establiments de reconeguda imatge i prestigi.
* Excel·lent ambient de treball, amb una nova Gerència que aporta àmplia i contrastada experiència en el sector Hoteler.
* Horari: 8h diàries (en torn de matí o torn de tarda) + 1 dia el cap de setmana (dissabte o diumenge), amb descans setmanal el dia del cap de setmana que no es treballa + 1 dia entre setmana (a escollir).
* Condicions salarials a convenir, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
* Habilitats de lideratge, comunicació i resolució de conflictes.
* Capacitat d?organització, iniciativa i orientació al client.
* Coneixement de programes de gestió hotelera (PMS) i eines ofimàtiques.
Estudis mínims:
* Es valorarà positivament formació universitària o de FPII / CFGS en Turisme o experiència professional equivalent.
Experiència mínima:
* Es requereix experiència prèvia com a Cap de Recepció, Adjunt a Cap de Recepció, Guest Manager o Front Desk Agent, preferiblement en hotels o càmpings de luxe / categoria superior.
* Es requereix experiència en gestió d'equips, preferiblement en l'àmbit de la Recepció - Atenció al Client.
Idiomes:
* Català, castellà i anglès: avançats.
* Francès o altres idiomes: es valorarà positivament el domini de l'idioma (no imprescindible).
Requisits valorables
* Es valorarà positivament disposar de residència habitual a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona (si es tracta d'una persona de fora de la zona més propera, l'establiment pot proporcionar habitatge o pot ajudar en el procés de cerca d'habitatge a la mateixa localitat o poblacions veïnes).