Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

La fundació salut empordà necessita incorporar per a l'hospital de figueres un/a metge/ssa especialista en pediatria

Barcelona
Consorci de Salut i Social de Catalunya
Publicada el 16 septiembre
Descripción

Patronal CAPSS >

Ofertas de trabajo

La Fundació Salut Empordà necessita incorporar per a l'Hospital de Figueres un/a Metge/ssa especialista en Pediatria

El Servei de Pediatria i Neonatologia és l'equip hospitalari de referència de la comarca de l'Alt Empordà.

El servei atén les patologies pròpies de l'edat pediàtrica, de 0 a 14 anys. Disposa d'una unitat d'hospitalització de lactants i nens grans, una Unitat de Neonatologia, l'Hospital de Dia pediàtric i una àrea de consultes externes, per a les especialitats pediàtriques.

A l'àrea d'hospitalització pediàtrica ingressen els infants amb patologia que no requereix cures intensives ni tractament d'alta complexitat (com seria el cas de la quimioteràpia). També hi ingressen els pacients pediàtrics amb patologia quirúrgica dels serveis d'Otorrinolaringologia, Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia, Cirurgia i Oftalmologia.

A la Unitat de Neonatologia s'atenen nadons prematurs o nadons a terme amb patologies pròpies de l'època neonatal. La dotació i preparació de la unitat s'emmarca en un nivell II-A dins de la classificació d'unitats neonatals. Aquesta unitat manté i fomenta el contacte de la mare i el pare amb el nadó en tot moment, sempre que sigui possible.

D'altra banda, el Servei de Pediatria es fa càrrec, també, de l'assistència primària pediàtrica a l'Àrea Bàsica de Salut l'Escala, que gestiona la Fundació Salut Empordà.

La missió del servei és donar a l'usuari, que en aquest cas és el binomi nen-família, una atenció acurada, personalitzada, actualitzada segons les novetats científiques i propera, per garantir la restitució de la seva salut i la mínima distorsió de la dinàmica familiar.

Els professionals del servei tenen un alt perfil d'expertesa en pediatria i neonatologia. Un dels valors que fomenta l'equip és la formació continuada, així com la comunicació, el treball en equip i la feina ben feta, elements clau per a una atenció de qualitat.

Els pediatres del servei també porten a terme tasques de docència.

Es requereix

1. Metge/ssa especialista en Pediatria.
2. Segons normativa legal, se sol·licitarà aportar el Certificat de delictes sexuals conforme no consten antecedents.

Es valora

3. Especialitat via MIR o titulació homologada.
4. Coneixements de Nefrologia pediàtrica.
5. Perfil i experiència professional.

S'ofereix

6. Contracte temporal de 1 any + INDEFINIT a jornada completa (1688 hores anuals).
7. Retribució i carrera professional segons conveni del SISCAT.
8. Possibilitat de desenvolupament de programes especialitzats.
9. Programa actiu de formació continuada i actualització professional.
10. Excel·lent oportunitat professional en un bon ambient de treball i un entorn d'alta qualitat de vida.

Interessats/des enviar el CV A: Vanessa Díaz (Gestió de Persones)

Descarregar document (PDF 310,56 Kb)

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > La Fundació Salut Empordà necessita incorporar per a l'Hospital de Figueres un/a Metge/ssa especialista en Pediatria

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar