Hotel 4* emblemàtic a S’Agaró busca incorporar nou talent per a l’equip de recepció, amb excel·lents condicions i possibilitats de creixement.
Es tracta d’un hotel obert tot l’any, amb clientela fidel nacional i esdeveniments recurrents, que aposta per un servei proper, acurat i professional.
Si gaudeixes del tracte amb el client, ets una persona organitzada, resolutiva, amb capacitat de lideratge i tens experiència com a 2n o cap de recepció en hotels de 4 o 5 estrelles... et volem conèixes!
Les teves FUNCIONS seran:
- Donar suport a la cap de recepció en l’organització del departament i la supervisió de l’equip.
- Atendre i resoldre incidències amb orientació al client.
- Gestionar reserves, check-in/check-out i tasques administratives.
- Substituir la cap de recepció en els seus dies lliures o vacances, assumint les seves responsabilitats.
- Realitzar funcions d’auditoria nocturna aproximadament 4 nits al mes.
- Gestionar facturació i caixa.
- Assignar habitacions i peticions especials, mantenint el mapa de reserves actualitzat.
- Oferir informació útil i recomanacions sobre punts turístics i serveis de la zona.
- Donar suport a l’equip (5pax) sempre que sigui necessari.
- Valorable coneixement de Bird (Engisoft), Siteminder i Gnah.
Les CONDICIONS de la posició són:
- Contracte fix i estable tot l’any.
- Jornada completa, 40h setmanals.
- Horari principalment de tarda (14-22h aprox), amb alguns torns de matí, quan la cap de recepció no hi sigui.
- Auditories nocturnes unes 4 nits al mes (00-08h).
- Salari entre 23.500 - 25.000€ bruts/any
- Festius 2 dies per setmana.
- Incorporació immediata.
- Revisió salarial anual i possibilitats reals de promoció dins l’empresa.
- Formació valorable Grau o CFGS en Turisme
- Experiència mínima de 2 anys en recepció hotelera, preferiblement en hotels de 4 o 5 *.
- Experiència en gestió o coordinació d’equips.
- Coneixements de programes de gestió hotelera.
- Idiomes: català i castellà (domini), anglès i francès (nivell B2).
- Coneixements bàsics d’auditoria nocturna.
- Bon domini d’eines informàtiques (Office, Internet, correu, PMS).
- Actitud positiva, orientació al client, capacitat d’organització i treball en equip.
- Residir al Baix Empordà.
- Disposar de carnet i cotxe en cas de viure fora de S'Agaró.
El PERFIL que cerquem és una persona responsable, empàtica i amb capacitat de lideratge, que gaudeixi del tracte amb el client i la coordinació d’equips.
Organitzada, versátil, comunicativa i amb vocació de servei i creixement professional dins del sector hoteler.
IMPORTANT
Per poder valorar el teu perfil necessitem que ens adjuntis un CV actualitzat en format word o pdf, en cas contrari la candidatura serà descartada.